"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

28 Kasım 2014 Cuma

"KÖPEĞE BEN DOKUNMADIM"

Zavallı köpek Nilayım ve "SAPIK"


       İSTANBUL 63’üncü Asliye Ceza Mahkemesi’nde köpeğe tecavüz davasında hâkimin “İtin sahibi kim” diye sorması tepki çekti.

      Tecavüz edilen ‘Nilayım’ adlı köpeğin sahibi Gazi Güven’in avukatı ile İstanbul Barosu Hayvan Hakları Komisyonu avukatları hâkime “Biz köpek diyoruz” dedi. “Hayasızca harekette bulunma” ve “Mala zarar verme” maddesinde düzenlenen “Haklı bir neden olmaksızın sahipli hayvanı işe yaramayacak hale getirmek veya değerinin azalmasına neden olmak” suçundan 10 aydan 4 yıl kadar hapis istemiyle yargılanan H.Y. suçlamayı kabul etmeyerek, “Görüntüdeki kişi ben değilim. Ben de bir hayvanseverim. Hayvanlara zarar vermedim” dedi.
Tawşi der ki;  Eeeeeey sapık!  Gözümüze mi inanalım, sana mı!!! Kamera görüntüleri herşeyi anlatıyor! Bir lokma kuru ekmekle köpeği kandırıyor ve sonra da ... Nasıl bir sapıklıktır, nasıl bir abazalıktır! O köpeğin hiç mi değeri yok, onun hiç mi duyguları yok! O da Allah'ın yarattığı bir can değil mi? Onun tek sorunu konuşamıyor, derdini kimseye anlatamıyor oluşu, sahipsiz oluşu.. Ey hakim, neden bir köpeği küçümsersin? Böyle önemli bir davada neden konuyu başka alana çekersin? Tüm Türkiye'nin gözü bu adamın alacağı cezadayken.. Bu adam en az 3-4 yıl hapiste yatmalıdır ki bir daha aynı suçu tekrar etmesin, başkası da cesaret almasın, veya aynı adam senin karına, kızına tecavüz etmesin! Eğer bu adam ceza almazsa kedilerle köpeklerle yine sokaklara dökülürüz, adalet yoksa dostlarımızla biz yaratırız.. Alttaki yorumlarda şuna bayıldım;
yusuf asiroglu HAKİM AMCASI SENI DE BIR PARCA EKMEKLE KANDIRIP CEKERLERSE BIR KUYTUYA, O ZAMAN ANLARSIN" ITIN" HALİNDEN
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/27668092.asp


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.