"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

3 Kasım 2014 Pazartesi

BODRUM'DA İNGİLİZ SAHİBİNDEN K9 KÖPEK KATLİAMI!!!

+18





         Bu sefer belediye değil,  İngiliz sahibi tarafından gözleri görmüyor diye boğazı tahra ile kesilen bir masum köpek var sırada.. Bir gün de haberleri mutlu okumak kısmet olmayacak gibi..  Ülkemizdeki psikopatlar yetmiyor,  bir de yabancı uyruklusu oldu, çok güzel..  Acı olay şöyle;


"Bodrum İçmeler mevkiinde yatlarda personel olarak çalışan 48 yaşındaki Brayn Cool isimli İngiliz vatandaşı, K9 cinsi köpeğini gözünü kırpmadan öldürdü. Cool, 12 yıldır beraber yaşadığı "Kol" isimli köpeğini gözleri görmüyor ve kapısının önüne pisliyor diye tahra ile vurarak öldürdü.
Amatör bir kamera ile çekilen görüntülerde ise köpeğin başında duran Brayn Cool’un köpeğinin ölümünü izlediği görüldü. Görüntüyü çeken Mustafa Yılmaz isimli tekne ustasına da saldıran Cool, "Köpek zaten hastaydı ölecekti. Ha öyle ölmüş, ha böyle ne fark eder" dedi. Yaklaşık 1 saat boyunca can çekişen hayvan ölürken, olaya tepki gösteren vatandaşlar belediyeye ve polise haber verdi.
200 TL İLE SERBES BIRAKILDI
Olay yerine gelen polis ekipleri, köpeğini canice öldüren Brayn Cool’u gözaltına aldı. Tutanak tutulan olay sonrasında Cool, mahkemeye sevk edildi. Mahkemede köpeğini sağlık problemleri nedeniyle öldürdüğünü söyleyen ve nasıl öldürdüğünü anlatan İngiliz, 200 TL ceza kesilerek serbest bırakıldı. Kabahatler Kanunu’na göre 200 TL karşılığında serbest kalan Cool'un “Tekrar olsa aynını yaparım” dediği öğrenildi.
Olayı gören ve kameraya çeken Mustafa Yılmaz, olayın halen şokunda olduğunu belirterek, “Olayın etkisinden halen kurtulamadım. Bu arkadaşımız yıllardır burada ama bu köpeği böyle katletmesi beni çok etkiledi. Kendisine söyledim neden böyle yapıyorsun diye, o da bana dedi ki ‘Sizde kurban kesiyorsunuz. Hayvanları kesiyorsunuz’ dedi. ‘Kendi köpeğimi gözleri görmediği için evin önüne pislediği için öldürdüm’ dedi. Bu insanın biran önce tedavi görmesi lazım. Köpeği tahra ile birkaç yerine darbe vurarak öldürdü. Ben kurtarmak için gittim ama buna da engel oldu, köpeği kurtaramadık” dedi.
http://www.haberler.com/12-yillik-kopegini-tahra-ile-oldurdu-6650433-haberi/


Tawşi der ki;  Vay be, ülkemizde bir köpeğin canı 200 TL, yazıklar olsun hala mecliste, saraylarda utanmadan oturan tüm siyasilere! Sizler katı bir kanun çıkarana kadar torunlarınız hayvan sevgisi tadamayacak çünkü ülkede hayvan kalmayacak!!! Videoyu çeken duyarlı ve korkak davranmayan cesur vatandaşımızı tebrik ediyorum.

Cumhurbaşkanlığı ve BİMER'e yazdığım şikayet metni;

Sayın Cumhurbaşkanı,

      Bugün okuduğum bir haberle donup kaldım, Bodrum'da 12 yıllık köpeğini sırf gözleri artık görmüyor diye tahrayla boğazını kesip öldüren İngiliz sahibi Brayn Cool, 200 TL karşılığında serbest kalmış. Sizce bir canlının değeri bu mudur? Neden Hayvanları Koruma Kanunu değiştirilmiyor ve çok çok sert maddeler konulmuyor? Bu hayvanlar, başta kedi ve köpekler daha böyle zalimlerden ne kadar süre daha işkence görecek? Allah onları işkence yapmamız için mi yarattı?  Yakında torunlarımız hiçbir hayvan göremeyecek ve hayvan sevgisi yaşayamayacak diye düşünüyorum çünkü halkın seçtiği sizler bu konuda hiçbir adım atmıyorsunuz. Saygılarımla.


NOT: Lütfen boş durmayın, HAYTAP, BİMER, CUMHURBAŞKANLIĞI'na şikayetler yazıp yollayın. 


* Lütfen sadece imza atarak kampanyaya katılın ki yasalar katılaşsın;

https://www.change.org/p/ahmet-davuto%C4%9Flu-hayvanlarimizi-koruyun-i%C5%9Fkenceden-%C3%B6l%C3%BCmden-tecav%C3%BCzden-k%C3%B6t%C3%BC-muameleden-zul%C3%BCmden-koruyun-cezalari-a%C4%9Firla%C5%9Ftirin-3-yildan-az-olmamak-ve-paraya-%C3%A7evrilmemek-%C3%BCzere-hapis-cezalari-uygulayacak-%C5%9Fekilde-t%C3%BCrk-ceza-kanununda-gerekli-de%C4%9Fi%C5%9Fikli%C4%9Fi-yap?alert_id=APyPVorEmQ_8uhIFrs0lMv3%2BOIPpmi%2FqvPUSTfYv8%2BrOjsKsWsXG7t48%2BhQSxh2PN%2F2MURWUU7t&utm_campaign=173789&utm_medium=email&utm_source=action_alert


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.