"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

7 Kasım 2014 Cuma

YORUMSUZ


        Birgün haberleri okurken veya bloğa yazı yazarken vallahi kalp krizi geçirip hık diye ölüp gideceğim.. Yok sahibi kör oldu diye köpeğinin boğazını kesip öldürdü, yok İran'da köpek yasağı başlayacak, yok psikopatın teki kedisini doğradı, yok efendim ceset giymeyi seven divamız bu sefer kaç tane daha tavşanın ölümüne sebep olup yine bir kürk aldı, yok 6 bin zeytin ağacı kesildi.. Yeterrrrr... Tüm ağaçları çiçekleri sökün, her yere beton kule gibi binalar dikin, deniz kıyılarına otel, cami, avm yapın, tüm kedi ve köpekleri gömün, bizi de zeytin ağaçlarını  kesip yerine yaptığınız nükleer santralde üzerimize çimento dökün, kurtulun.. Bu nasıl bir dünya ya? İnsanlar neden hayvanlardan, doğadan bu kadar nefret eder ki? Hay sizler gibilerini doğuranların da, sizlere eğitim verip böyle tipler yetiştirenin de... (Psikolojim bozuldu, vallahi artık kıyamet kopsun diye bekliyorum).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.