"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

12 Eylül 2014 Cuma

SAS (SATIN ALMA SAHİPLEN)



           Hala daha birçok kişi bana "Tavşan satın alacağım" diye cümleler kuruyor. Tavşan satın almayın, tavşan beslemek istiyorsanız Petarkadaş.com'a girin ve orada yuva arayan, terkedilmiş zavallı bir tavşan bulup ona yuva açın. Ben de Milky'yi oradan bulmuştum. Ama bunu da yapmadan önce önce bir mahallenizde tur atın, kaç tane aç, sıcak bir yuva arayan hatta yeni terkedilmiş her cinsten kedi köpek var hiç dikkat ettiniz mi? Ya da ilçenizdeki köpek barınağına hiç uğrayıp onlar ne halde diye hiç baktınız mı? Üstelik kedi ve köpeklerin bakımı tavşandan daha kolaydır çünkü tavşanlar bir bebekten farksızdır. Yani illa tavşanım olacak diye kendinizi şartlamayın, tavşan ticaretini desteklemeyin, önce kafanıza petshoplarda para saçmayı değil, bir sevap işlemeyi koyun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.