"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

21 Eylül 2014 Pazar

BEYOĞLU'NDA İŞKENCEYLE YAVRU KÖPEK SATIŞI



      İstanbul, Beyoğlu, İstiklal Caddesi'nde Mc donalds ile Centro mağazası arasında şapkalı, uzun boylu bir adam her gece (akşamdan sabaha karşı 04.00'e kadar) kucağında bir yavru köpekle duruyor, geçenlerde kucağındaki yavru bir Cocker idi, şimdi ise bir Golden yavrusu tutuyor, hayvan uyumak için sürekli ağlıyor ama adam onu sürekli yoldan geçenlere doğru uzatıyor ve hırpaladıkça hırpalatıyor, milletle para karşılığı fotoğraf çektirriyor ve asıl amacı da köpeği satmak. Çünkü kucağındaki köpek sürekli değişiyor. Adamın kucağındaki köpekler hep uyumak için ağlıyor ama uyutulmuyorlar, adam ise 1 yıldan beri orada, zabıtanın, polisin de umrunda değil, daha önce Beyoğlu Belediye'sine de yazdım cevap bile gelmedi, şimdi birçok hayvan derneğine yolladım, bakalım sonuç ne olacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.