"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

26 Eylül 2014 Cuma

MİGROS'TAN 4 EKİM HAFTASINA ÖZEL TÜM HAYVAN ÜRÜNLERİNDE %50 İNDİRİM




      Bugün Migros'a uğradım (26 Eylül), her sene yaptığım klasik şeyin zamanı gelmişti, 4 Ekim Haftası öncesi Migros'un tüm hayvan ürünlerinde uyguladığı %50 indirimin zamanı gelmişti, mahalledeki yavru kuçulara Pedigree Puppy 500 gr. kuru mamaları tanesi 2.63'ten, anne ve babalarına ise aynı ürünün aynı fiyata satılan yetişkin mamalarından aldım, sıra bahçedeki kaplan parçalarına gelmişti, nazlı ve diş sorunu çeken yaşlı İran kedim Köpük tam bir somon hastası olduğundan kendisine Whiskan Somon Konserve aldım, 400 gr'ı 2.99, bahçedeki Tekir ve ailesi ile Tüylüş'e ise Super Cat Chunks Biftekli ve Tuna Balıklı 400 gr. konserve mamalarını 2.48'den aldım, tamam depoladım :) Kendime de birkaç şey aldıktan sonra evin yolunu tuttum tabi manyak bir foşotti yağış var, el kol dolu, kestirmeden gideyim dedim, birden etrafımı o yağmurda 5 tane tahmini 2-3 aylık her renkten minicik kedi yavruları sardı mı.. Dedim valla ne isterseniz alın, kedi maması, köpek maması, ekmek, nugget dükkan sizin.. Bir arabanın altına kuru mamalardan her birinin önüne döktüm, yavrucuklar aralarında kavga ede ede tıkındılar. Eve geldiğimde kapının önünde Tekir'in yavrusu Minik, sırılsıklam oturmuş bekliyordu. Minik'in kardeşlerini köpekler öldürdü, yakında kendisini sahiplendireceğim, çok evcil ve çok uslu bir tekir kedi.. Tabi Minik'i de unutmadık, kendisi de mamalarını yedi, %50 indirimli alınan topuyla oynadı ve şu an yoğurt kabı yatağının içinde uyuyor :) Bu arada Migros  yine güzel bir kampanya yapmış, Migroskop alırsanız ya da netten bakarsanız görürsünüz (aşağıda linkleri var); Goody yem markasıyla anlaşmış, Dostluk Maması adında bir mama çıkarmış, slogan ise "Senin de sokakta kedin var" mor bir pakette ve 100 gr, fiyatı ise 1 TL. Üsteliiiik 1 alana 1 de hediye.. Amacı sokaktaki sokak kedilerinin öğün başı 1 TL ile doyurulması..  Stoklarla sınırlı, elinizi çabuk tutun derim, Migros 60. yılını kutlarken hayvanları da düşünmesi çok güzel.. Teşekkürler Migros.. Linkler;

http://www.migros.com.tr/sergi-detay/12/avantajlar

http://www.sanalmarket.com.tr/kweb/scview/32322-pet-urunleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.