"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

25 Eylül 2014 Perşembe

KURBAN BAYRAMI YAKLAŞIRKEN


   Evet yine kan gölüne dönüşen Haliç, TEM'de çimen çayırda kaçak kesim yapan kalabalık aileler, elektrik şokla hayvanlara acı vererek yere yığan tipler, kör bıçaklarla hayvanın ölümünü bile işkenceye çeviren sadistler, bir yandan da kendi parmaklarını doğrayanlar.. Belediyeler yıllardır hayvanları insanların ellerinden kurtarmak bu yüzden istedi ama hala kendi bildiğini okuyanlar var böyle ve maalesef cezalar çok yetersiz.. Ayrıca evet, yıllar önce gökten bir koç inmiş çünkü bir insan evladı kurban olmasın diye, biz neden bu geleneği hala sürdüyoruz? Fakirlere yardım yapmak için diyorsanız zaten istediğiniz vakit kasaba, markete gidip istediğiniz ailelere istediğiniz eti alabilirsiniz. Kurban Bayramı'nda para ve et bağışı yapın, artık eski olayları bırakın. Benim Kurban Bayramı düşüncem ise;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.