"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

27 Şubat 2014 Perşembe

TERKEDİLEN GRİ EV KEDİSİ BULDUM!




      Bugün bahçemize terkedilmiş olarak buldum, camıma gelip bas bas bağıran acı bir ses geliyordu, dışarı çıktığımda tertemiz, açık gri, açık yeşil gözlü, bu genç, erkek Burmilla-Tekir cinsi gümüş grisi renkli kedi ile karşılaştım, inanılmaz evcildi, resmen kucağına al beni diyordu, alıp içeri getirdim, kızımız Tekir kendisini kıskançlıktan paralıyordu zor ayırdım, çok tatlı bir sesi var, üstlelik çok uslu, hiç tırmalamıyor ve yabancılık çekmiyor, evden yeni atılmış olduğu belli, hemen eve kuruldu, karnını doyurdum, şimdi uykuya daldı ama Tekir yine her an bu güzel oğlana dalabilir. 8 aylık kadar. İsmini şimdilik Pars koydum çünkü bir Pars'a benziyor, yüzü ve gözleri dağlarda gezen vahşi bir Pars gibi..

İletişim: Özgül Hanım 0555 574 75 25





http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-terkedilen-gri-ev-kedisi-istanbul


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.