"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

27 Şubat 2014 Perşembe

30 MART'TA OY VERİN!



         Yaşanan hayvan zulümleri ortada, eylemler ortada, hükümetin hayvanlar için olan duyarsızlığı ortada.. Elinizi vicdanınıza koyun ve 30 Mart'ta oy vermeye gidin, hayvanlar için Kabahatler Kanunu yerine TCK'ya sokulan gerçek hayvanlarla ilgili kuralları uygulayan birini getirin, ben açıkça söylüyorum; oyum Mustafa Sarıgül'ün.. Yüksek Lisans yaptığım sürece hergün üniversiteye gidip gelirken Nişantaşı'ndaki hayvanları gözlemledim. Ağaçlarda ahşap kedi evleri, kedilern karınlarını doyurabilmesi için tel bölmeler ardında yemek kapları, su kapları ve gıdaları, köpekler için klübeler.. Sayın Sarıgül gerçekten çevreye duyarlı biridir. Bunu ayrıca lisans eğitimim boyunca Ağazağa'daki üniversite çevremde de gördüm, kedi ve köpekler huzur içindeydi, zehirlenen yoktu, öldürülen yoktu. Kadir Topbaş'ı neden istemiyorum; 

1) Sarıyer Kısırkaya'ya şu an Türkiye'nin en büyük köpek barınağı insa ediliyor, bir dağın başı, yeni bir ölüm yeri, yeni bir F tipi hapishane.. CHP'li Sarıyer Belediyesi bunu durduramıyor çünkü İstanbul Belediye Başkanı Topbaş'ın talimatı var. Yani İstanbul'un tüm sokak köpekleri ve kedileri buraya toplanacak, ölüme terkedilecek! Acaba topbaş bu yaptırdığı hapishanede 1 gün bile kalabilir mi merak ediyorum.

2) Topbaş'ın arkasında başbakan var ve o 5199 Ölüm Yasası'nı çıkarmak istemişti ama biz yurdun dört bir yanında eylemlerimizle buna engel olduk, birgün elbet buna kalkışacaklar.

3) İki haftadır hergün bir kedi vahşice öldürülüyor, işkence görüyor, aylar önce de vahşi hayvanlar avcılarca öldürülmüştü ama hükümetten ses çıkmıyor, Kabahatler Kanunu denen saçma şey hala duruyor, TCK'ya şu hayvanların hakkını sokmuyorlar, çünkü hayvanlar umurlarında değil! Başbakan sadece oğlunu arayıp başka şeyler kaçırmasını istiyor!

4) Benim oyum doğadan yana, öbür dünyada soracaklar; ayakkabı kutularını dolduurdum, çuvalla para kaçırdım, başçalan oldum demeyeceğim, ben inşallah bir blog yazarı olarak sahipsiz hayvanlara yuva buldum, sokaktakilere yuva ve yemek yardımı yaptım, geçici ve kalıcı yuva oldum, ağaçları korudum, gelecek nesilelre güzel bir dünya bırakmak istedim diyeceğim. Düşünce sizin, oy sizin..

http://www.hurriyettv.com/yasam/insan/unlu-isimler-oy-kullanmanizi-istiyor_38771

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.