"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

19 Şubat 2014 Çarşamba

SİVAS'TA KÖPRÜYE ASILARAK ÖLDÜRÜLEN KÖPEK!!


VİCDANSIZLIĞIN BU KADARI !


















   "Eskişehir’de bir kediye uygulanan vahşetin hayvanseverleri ayağa kaldırmasından sonra, Sivas’ta bir köpeğin köprünün demirlerine asılarak ölüme terk edildiği ortaya çıktı. Eskişehir'de bir kediye uygulanan vahşetin hayvanseverleri ayağa kaldırmasından sonra, Sivas'ta bir köpeğin köprünün demirlerine asılarak ölüme terk edildiği ortaya çıktı.

   Sivas'a bağlı Gemerek ilçesinde bir köprünün demirlerinde boğazına bağlanan iple asılmış bir köpek fark edildi. İpi keserek köpeği indiren vatandaşlar, hayvanın öldüğünü belirledi. Olayı gören vatandaşlar, cep telefonu ile vahşeti görüntüledi. (İHA)"

http://www.showhaber.com/vicdansizligin-bu-kadari-haberi-714832h.htm


   Allah'ın gücüne gitmesin ama ben artık insan kılığındaki yaratıklarla aynı dünyada yaşamaktan çok sıkıldım! Bu nasıl bir sınavdır ki dayanması çok güç ve hayvanları kaale almayan hükümetler, yasalar oldukça da savaşması çok güç..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.