"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

10 Şubat 2014 Pazartesi

GERÇEKLERLE YÜZLEŞ; ESKİŞEHİR'DE KEDİSİNİ BIÇAKLAYIP ÖLDÜREN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİ!




         Eskişehir'de, üniversite öğrencisi bir genç sahiplendiği kediyi evinde önce bıçakladığı, daha sonra da damacana ile kafasını ezerek öldürdüğü ve kedinin can çekişme görüntülerini sosyal paylaşım sitesinde yayınladığı öne sürüldü. Genç yarıyıl tatili nedeniyle gittiği memleketi Bartın'da gözaltına alınarak ifadesinin ardından serbest bırakıldı. İddiaya göre, Üniversite öğrencisi bir kafeteryada gördüğü kediyi sahiplendi. Evine götürdüğü kedinin bakımı üstlenen genç sosyal paylaşım sitesi Twitter'da kedilerle ilgili 'Bir kediyi uyurken izlemeniz lazım kesinlikle. Kabus görürse titriyorlar, uyanınca size sarılıyorlar.' tweetleri attı. Gencin son olarak bir arkadaşıyla cep telefonundan yaptığı WhatsApp görüşmesinde paylaştığı ileri sürülen, kedisinin bıçaklanmış, bağırsakları dışarı çıkmış haldeki görüntüleri sosyal medyaya yansıdı.Görüntülerin sosyal paylaşım sitelerinde yayınlanması hayvanseverleri ayağa kaldırdı. Gencin okuduğu üniversiteden de kınama açıklaması yapıldı. DHA

http://webtv.hurriyet.com.tr/2/60564/25777175/1/eskisehir-deki-vahsetin-goruntuleri.aspx

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/25776787.asp


Tawşi ve Milky der ki;
       Sen ne aciz bir kişisin! İnsan demiyorum sana farkındaysan!!!  Ben bu blogta peygamberimizin kedilere nasıl önem verdiğini, insanların da nasıl sevgiyle davranması gerektiğini anlatmaya çalışırken senin gibi insanlığını kaybetmiş mahlukatlar bir anda ortaya çıkıyor! Bahçedeki sokak kedileri ölmesin diye sahiplendirmeye çalışırken bir yaratığın yaptığına bak! O kedi yerine öldürülen annen de olabilirdi, baban da, sevgilin de.. Sırf kedi diye, sırf hayvan diye, sırf korunmasız diye gücün ona mı yetiyor! Bugün kedi öldüren biri yarının en büyük cinayet işleyecek potansiyeline sahip kişisidir! Ailenin yerinde olsam seni evlatlıktan reddederdim, sevgilin olsam o kedinin intikamını alırdım, cafe sahibinin yerinde olsam dava açardım, rektörünün yerinde olsam seni okuldan tüm yasalara rağmen atardım! Ülkemizde yasalar o kadar kötü ki, en iyi ihtimal 3 ay hapis yatıp çıkacaksın! Halbuki Fransa'da Oscar kediyi yaralayanlar gibi 1 yıl hapis yatıp, 30 bin Euro da para cezası ödemelisin! Ama ne bunu yapacak siyasetçiler, ne de yargı organı var, çünkü hayvanların bu ülkede hiç değeri yok! Şimdi en ağır cezayı alabilmen için okul rektörlüğünden tüm hayvan derneği kuruluşlarına kadar bu olayı yayacağım!! 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.