"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

10 Şubat 2014 Pazartesi

GERÇEKLERLE YÜZLEŞ; Oscar Kedi ve Ülkemizde Hayvan Yaralamak




           "Fransa’da 5 aylık Oscar isimli kediyi fırlatıp duvara çarpan ve yaralanmasına neden olan genç, bir yıl hapis ve 30 bin Euro para cezasına çarptırıldı.

ÇOK PİŞMANIM
          Bir süredir internette dolaşan bir video büyük tepki çekmişti. Fransa'nın’nın Marsilya kentinde bir kişi minik bir kediyi yerden yere vuruyordu. İnternette başlatılan kampanya üzerine geçen cuma yakalanan 24 yaşındaki Farid Ghilas isimli Fransız, “Bilmiyorum, niye böyle kötülük yaptım, pişmanım” dese de cezadan kurtulamadı."
http://www.hurriyet.com.tr/dunya/25738353.asp
         Ama unutmayın ki Türkiye'de felçli bir kediyi öldüren genç sadece 3 ay hapis yatıp çıkmıştı!! Seçim öncesi son kez diyorum, AKP hayvanlar için ne yaptı bir düşünün, ben hatırlatayım; kedi ve köpeklerin öldürülmesi için Ölüm Yasası çıkarmaya çalıştı ama hayvanseverlerin hışmına uğradı! Hayvanı sevmeyen insanı hiç sevmez!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.