"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

25 Şubat 2014 Salı

İKİ FOTOĞRAF ARASINDAKİ 7 FARK!

İKİ FOTOĞRAF ARASINDAKİ 7 FARKI BULALIM!




1) Oyuncu Sinem Kobal birçok canlının öldürülmesiyle yapılan kürkü aldığı için masum değil,  en az o hayvanı öldüren ve satan kadar suçludur, masum olan canlı canlı derisi yüzülerek öldürülen aşağıdaki tilkidir!

2) Bir tilki, bir tavşan, bir fok, bir kuzu insanın derisini yüzmez, ama cani insanlar bir tilkinin kürkü için onu öldürebilir.

3) Doğada yaşayan etçil hayvanlar, karınlarını doyurmak ve içgüdüsel olarak otçul veya daha küçük türleri avlayıp yerler, bu doğaldır, ekolojik dengedir ama insanlar hava atmaya çalışma rüküşlüğü için kürk alıp giyerler (bknz. Bülent Ersoy ve Çinçilla katliamı).

4) Bir hayvan için para önemli değildir, önemli olan; karnının doyabilmesi, barınabilmesi, kendi ve ailesinin hayatı, yuvasının olduğu ormanlık bölgeye rezidans yapılmaması, su içtiği nehire fabrikalardan kimyasal karışmamasıdır, insanlar ise sırf para için hayvanların canına gözyaşlarına bakmadan kıyabilirler.

5) Allah kürk giymemizi isteseydi merak etmeyin bizi kürklü yaratmasını bilirdi! Hayvanlar insanların derisini çalmaz ama insanlar onların kürkünü çalar!

6) Bu dünyada hayvanlara zulmedenler öbür dünyada inşallah cehenneme gideceklerdir, bu dünyada zulme uğrayan masum hayvanlar da öbür dünyada dile gelip yaşadıklarını anlatacaklardır ve onlar cennete gideceklerdir.

7) Bir hayvan doğar, onuruyla ölür veya zalimlerce katledilir, bir insan doğar, yeryüzündeki canlılara öyle zulmeder ki sadece adı insandır..

       Sinem Kobal'a şu linke gidip bakmasını, ya da en azından bu blogtaki menüden "+18" bölümüne bir girip kürkün nasıl elde edildiğini görmesini istiyorum;

http://www.yasamdanizler.com/2013/11/kurk-moda-degil-cinayet.html
http://tawsim.blogspot.com.tr/p/18.html



Sinem Kobal fotoğrafının altındaki orijinal yazı;

Şıklıktan ödün vermemek için kış günü çorapsız çıkmaya razı geliyorsanız...

“Üşüyorum da kürk giyiyorum” argümanına sığınmayacaksınız.
Sorsak belki “Yoo” diyecek, “Hoşuma gittiği için giyiyorum.”
İyi niyetli davranıp böyle demeyeceğini umuyorum.
Bakınız, yazık günah...
Bu kürkler için hayvanların nasıl telef edildiğini bilmiyorsanız da öğrenin.
Girin Youtube’ye, iki video izleyin.
http://www.hurriyet.com.tr/magazin/haber/25874934.asp


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.