"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

8 Nisan 2012 Pazar

BODRUM GÜMÜŞLÜK TAVŞAN ADASI REZALETİ


                       Maalesef çevre ve hayvan sevgisi açısından çok bilinçsiz bir milletiz ne yazık ki.. Üzülüyorum çünkü her yere yetecek yetkim yok ama tavşanların olmasa da benim sesim var.. Haliç'teki Eyüp Tavşan Adası rezaleti sonrasında diğer bir rezalet de Bodrum'un Gümüşlük Belediyesi'ne ait Tavşan Adası'nda yaşanmaya devam ediyor. Her yıl olduğu gibi bu yıl da tavşancıklar aç kalan sokak köpekleri tarafından paramparça ediliyor ve sayıları hızla azalıyor, yani belediye turist gelmiyor diyeceğine tavşanları koruma altına olsa iyi olacak.. Çözüm tabi ki köpekleri öldürmek, zehirletmek değil, onlar da bizim can dostlarımız ama en azından köpekler doyurulsa ve sahiplendirilse bu olaylar yaşanmaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.