"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

28 Kasım 2015 Cumartesi

TEKNOLOJİ=DOĞASIZLIK

Super Mario kedi

 
      Günümüzün gençliği bilgisayar başından maalesef kalkamıyor. Tamma ben de Süper Mario, tetris gibi şeylerle kısmen de olsa büyüdüm ama hiçbir zaman bu kadar bağımlı olmadım. Gençlere seslenmek istiyorum; elbette hiç oyun oynamayın demiyorum ama oyundan öte şeyler var bu dünyada, birgün bilgisayar başına oturmayın, bir markete gidip bütçenize göre kedi ve köpek maması alın, hayvanların yoğun olduğu yerlere bu mamalardan koyun, onları sevin, başlarını okşayın. Biraz doğa ile iç içe vakit geçirin. Tüylü dostlar edinin. Sonra bunu devamlı yapın, kışın onlar çok zorlanıyor, hatta açıktan donup ölüyorlar. Bilgisayardaki kahramanı canavarlardan kurtaracağınıza sokağa terkedilmiş bir canın hayatını kurtarın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.