"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

29 Kasım 2015 Pazar

HAYVANLARLA İLİŞKİ DURUMU KARIŞIK!!!


Geçen günkü Muhteşem Yüzyıl Kösem yazımı okumuşsunuzdur, oradaki aslan doldurma olayını.. Şimdi sırada son iki bölümdür yanlışlar bulduğum İlişki Durumu Karışık dizisi var. Dizinin 19. bölümünde iki başrol oyuncusu ormanda ayı tuzağına yakalandılar; 

                              

Ey senarist, dizinizin tavrını beğeniyorum, birçok kişinin anlamayacağı gizli küçük nükteler var ama devletin bu ayı katliamını parayla yaptırdığı dönemde sizin böyle bir sahne koymanız beni çok üzdü, en azından devlete daha düşündürücü bir gönderme yapılabilirdi. 




     İkinci olay ise 20. bölümde Ayşegül karakterinin kafasında son dönemin en katliamcı beresi olan rakun-tilki-tavşan kürklü bereden var. Bu bereleri bu hayvanlar acılar içinde katlederek Çin'de yapıyorlar. Siz de başrol oyuncusuna takınca genç kızlar sürüyle gidip bu bereden alıyor. Bir hayvanın ömrü mü daha değerli, yoksa bie berenin ucunda sırf süs için bir kürk parçasının sallanması ve bu görüntü için masum hayvanların katledilmesi mi??? Senaristlerin, sanat yönetmenlerinin daha dikkatli olması dileklerimle.. Televizyonlardaki kürke, hayvan eziyetine savaş açtım, duyurulur. Lütfen daha duyarlı olalım, o hayvancıklar sırf kürkleri olduğu için katledilmemeli..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.