"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

10 Kasım 2015 Salı

BENİM İÇİN ATATÜRK

http://www.hurriyet.com.tr/10kasim/

    Lütfen yukarıdaki linki ziyaret edip Atatürk'ü mesaj bölümünde tasvir edin. İşte kendi yolladığım mesajım;

        Benim için Atatürk, sokak hayvanlarını öldürmek için uğraşmaz vatanındaki tüm hayvanları korurdu, ayağının dibindeki yavru köpeklere, köpeği Fox'a ve atına nasıl sevgiyle yaklaştığını herkes bilir. O bir ağaç kesilmesin diye köşkünü taşıtmıştı. O parayı, gösterişi değil, doğayı ve halkını severdi.
             Çapulcu Sinemacı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.