"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

28 Kasım 2015 Cumartesi

EGZAMA DERKEN EGZAMA OLDUM :)

      

     Sürekli sizlerden sorular geliyor, tavşanım kaşınıyor, yarası var, döküntüsü var, tüyü dökülüyor ben de teşhis koymadan mantar, egzama veya uyuz olabilir deyip kısa sürede veterinere gitmenizi söylerken aynı belirtileri yaşamaya başladım. İki ayrı doktora gittim ve sonuç; egzama, stres yüzünden olmuş. Şu an tavşanlarınız gibi kaşınıyorum. İyi yanı bulaşıcı değil, 1 aylık ilaç tedavisine başladım, ayrıca sedef çıkmasından çok korkuyordum, egzama olmasına sevindim diyebilirim. Şu an zavallı egzamalı tavşanları daha iyi anlıyorum. Kabuklanmalar, kaşıntı bunlarla uğraşmak çok zor, tavşancıklar ne yapsın :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.