"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

20 Kasım 2015 Cuma

MUHTEŞEM KATLİAM!!!

+18








       Dün fragmanında görüp şok olmuş ve hemen Rtük'e şikayet etmiştim, şimdi o sahneyi izleyince daha feci şok oldum. Muhteşem Yüzyıl Kösem Sultan'daki aslan parçalama sahnesinden bahsediyorum. Dizide padişaha bir aslan hediye geliyor,  genç padişah onu kendi elleriyle her gün besliyor tabi aslan zincirli ve bir zindanda! Derken bir gün padişahın düşmanları aslanın zincirlerini kesiyor ve aslan padişahı yaralıyor, aslan öldürülüyor, iç organları boşaltılıyor. İlerki sahnelerde doldurulmuş halini de gösterirler herhalde. Tamam bu aslan bilgisayar ortamında yapıldı ve sadece bir görüntü efekti amaaaa, ülkemiz cahil insan dolu, bu sahneleri görenler sizce neler düşünür, bir sinema mezunu, bir senarist olarak sayayım;

1) Vay be padişahın aslanı varmış biz de getirtelim (Dubai'deki görgüsüz zenginlerden olanlar.)
2) Aslanı ne güzel kesiyor ben de yarın bir ava çıkayım canım çekti birkaç geyik, domuz vururum ( Ya da azcık parası olan devletin yarattığı av katliam ihalesindeki zavallı ayılara başvurur!!!)
3) Ben de evime bir doldurulmuş hayvan alayım hatta ben öldürüp ben doldurtayım..
4) Köpeğim, kedim ölünce ben de doldurtayım, vazonun yanına koyarım.
5) Hemen Güney Afrika'ya gidip aslan avı safarisine çıkacağım.
6) Çocuğu hafta sonu hayvanat bahçesine, sirke götüreyim de aslanları tanısın. (Hayvanat bahçeleri birer hapishanedir!)
7) Aynısını bir sokak hayvanında mı denesem...

        gibi dolu sapkınca düşünceye sahip insan vardır. Bu dizinin senaristi de bu sapkın fikirli insanların ekmeğine böylece yağ sürmüş oldu.


ALO RTÜK:  444 1 178

http://www.rtuk.org.tr/#


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.