"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

26 Kasım 2015 Perşembe

CEVAP: SN. AHSEN ZEYNEP NARMAN







    Merhaba TAVŞAN SAĞLIĞI VE SSS başlıklı bölümde yorum yeri kalmadığından sorunuz gözükmüyordu o yüzden ana sayfaya aldım. Öncelikle ben teşekkür ederim. Allah bağışlasın :) İşte ondan sonra da veterinerler bana kızıyor neden bize bilgisiz dediniz diye.. Bol bol atların yediği uzun kuru samandan yedirin ki bağırsaklarından en iyi böyle itilir. Bol su içmesine özen gösterin. Yavruları olmadığından psikolojik bir travma geçirmiş olup bunu yapabilir. Tavşanlar kötü giden şeyi ortadan kaldırmayı severler. Bazen bu kendi hasta veya aşırı zayıf yavruları olabilir, ayak altındaki oyuncakları olabilir. Aslında çok düzenli hayvanlardır, çarşafı, samanları, talaşları nasıl düzelttiklerini bilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.