"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

30 Haziran 2015 Salı

SOKAK HAYVANLARI FOTOĞRAF YARIŞMASI






































      Dereceye giren ilk 12 fotoğrafın. 2016 yılı masa takvimlerini süsleyecek. Bu takvim satışları sonucunda  elde edilen gelir ise her zamanki  tamamıyla yine sahipsiz hayvanlara dönecek.

BASIN BÜLTENİ  15 Haziran 2015
Sokak Hayvanları Fotoğraf Yarışması Başlıyor!
Sahipsiz hayvanlara dikkat çekmek amacıyla birçok önemli ismin de seçici kurulda olduğu, Koza Yönetim ve Hayvan Hakları Federasyonu’nun işbirliğiyle hayata geçen “Sokak Hayvanları” konulu fotoğraf yarışması, 31 Temmuz’a kadar her yaştan amatör ve profesyonel fotoğrafçının başvurularını bekliyor. Yarışmada dereceye giren fotoğraflar, 2016 “Sokak Hayvanları”  takviminde yer alacak ve takvimin satışından elde edilen tüm gelir HAYTAP’ın sokak hayvanları için geliştireceği projelerde kullanılacak.
Koza Yönetim ve Hayvan Hakları Federasyonu (HAYTAP) işbirliğiyle ile yapılan fotoğraf yarışmasının bu yıl beşincisi düzenlenmektedir. Sahipsiz sokak hayvanlarının da yaşam hakkı olduğunu vurgulamak amacıyla düzenlenen yarışma, ‘Sokak Hayvanları’ temalı fotoğraflar ile farkındalığı artırmayı amaçlıyor.
Her yaş grubundan amatör ve profesyonellere açık olan yarışmaya başvurular 31 Temmuz 2016 tarihine kadar yapılabiliyor. Birincinin 2.000 TL (iki bin TL), ikincinin 1.200 TL (bin iki yüz TL), üçüncünün 600 TL (altı yüz TL) kazanacağı yarışmada takvimde basılacak diğer fotoğraflarda 300 TL (üç yüz TL) ile ödüllendirilecek. Dereceye giren fotoğrafların yer alacağı 2016 takviminin satışından elde edilecek tüm gelir, HAYTAP’ın Sokak Hayvanları için hayata geçireceği projelerde kullanılacak.
Yarışmanın jürisinde çok sayıda hayvan sever ünlü bulunuyor…
Bekir Coşkun, Burçin Terzioğlu, Hilal Saral, Mehmet Turgut, Nasuh Mahruki, Ömer Burhanoğlu, Ruhat Mengi, Seda Akgül, Serkan Turaç, Şafak Pavey, Yılmaz Bulut, Levent Alatlı ve Ahmet  Kemal Şenpolat’ın jüri üyeliğini yaptığı yarışmanın sonuçları 15 Eylül’de Haytap ve Koza Yönetim web-sitelerinde açıklanacak.
Yarışmaya katılmak isteyenler www.kozayonetim.com.tr veya www.haytap.org adreslerinden detaylı bilgi alabilir ve başvurularını gerçekleştirebilir.

Koza Yönetim hakkında;
Koza Yönetim “profesyonel bina yönetim hizmetleri” sektöründe; 7/24 güvenlik, temizlik, idari, mali, teknik, hukuk, bahçe, havuz, fitness vb. hizmetlerden oluşan, entegre yönetim hizmetleri sunan güçlü bir kuruluştur. 10.000’i aşkın konut ve işyerinde, 50.000’i aşkın kişiye hizmet veren, Koza Yönetim, gücünü arkasındaki köklü ve kurumsal gelenekten alıyor.
HAYTAP hakkında;
HAYTAP Hayvan Hakları Federasyonu, hayvan hakları konusunda eğitim, halkla ilişkiler, lobi çalışmaları, hukuk olmak üzere değişik yollara başvurarak; mağdur hayvanların hakkını savunan ve bu konuda mücadele eden Türkiye’nin ilk ve tek federasyonudur. Şu anda bir çok üye derneği ve valilik onaylı resmi temsilcisi ile Erzurum’dan İzmir’e,   Bitlis’ten Eskişehir’e  kadar Türkiye’nin en ücra köşelerine kadar bir çok il ve ilçede sivil toplum örgütü olarak faaliyet göstermektedir.
Bilgi ve Sorularınız İçin:
Koza Yönetim Neriman Bekçi 444 21 24 /4034 bekci@kozayonetim.com.tr
Haytap216 347 48 00 bilgi@haytap.org


SEÇİCİ JURİ ÜYELERİ KURUL: (Alfabetik Sırayla)

Ahmet Kemal Şenpolat – Haytap
Bekir Coşkun – Gazeteci
Burçin Terzioğlu – Oyuncu
Hilal Saral –Yönetmen
Levent Alatlı – Koza Yönetim
Mehmet Turgut – Fotoğraf Sanatçısı
Nasuh Mahruki – AKUT
Ömer Burhanoğlu - Fotoğraf Sanatçısı
Ruhat Mengi – Gazeteci
Seda Akgül – Gazeteci
Serkan Turaç – Fotoğraf Sanatçısı
Şafak Pavey – Milletvekili
Yılmaz Bulut – Fotoğraf Sanatçısı

Katılım formu ve detaylar;

http://www.haytap.org/index.php/201506115349/duyurular/2015-haytap-koza-yonetim-sokak-hayvanlari-fotograf-yarismasi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.