"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

24 Haziran 2015 Çarşamba

LEMAN SAM ve ÇİN'DEKİ KÖPEK KATLİAMI

Leman Sam




       Çin'de köpek katliamının başladığı şu günler sanatçı Leman Sam güzel bir yazı yazmış ve tepkisini benim gibi dile getirmiş ama Hürriyet haber yapıp siyaset haberlerinde olduğu gibi milleti birbirine düşürüp ilgi çekecek ya bu yazıyı bile "Tepki çekti!" diye veriyor. Hürriyet'e yazıklar olsun, benim kendi yorumum en altta, işte Hürriyet'in yazısı ve o haber;

"Leman Sam, Çin’de yapılan "Yulin Köpek Yeme Festivali" üzerine attığı tweetle tepki çekti.

Sam Twitter'den “Çinlilerin küçük bir kısmı hariç hepsi asalak bitkiler sınıfındandır, kötü ve anormal üreyen mikroplardır, doğa onları halledecektir” diye yazdı. 
Leman Sam, yaklaşık 8 bin kişinin hayatını kaybettiği Nepal depreminin ardından da, "Nepal’de Hindu tanrıçası için yüzlerce hayvan katletmişlerdi, cezasız mı kalacaktı, bugün binlercesi öldü, tanrıçaları kabul etsin artık…" paylaşımıyla tepki çekmişti. "
http://sosyal.hurriyet.com.tr/Duvar/Haber/195785

http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay/96455/2/1/tum-tepkilere-ra-men-kopek-yeme-festivali-ba-lad

http://www.hurriyet.com.tr/dunya/29342830.asp
Tawşi der ki; Hürriyet, asıl sen hayvan düşmanı mısın?? Tepki çeken tweet başlığı da ne demek? Haber yapmak, milleti birbirine düşürmek değildir, Leman Sam bu konuda %100 haklıdır. Ülkemiz psikopat doluyken yanlış yöntem izliyorsun, siyasetle karıştıma! (Çapulcu Sinemacı rumuzumla bunu aynı sayfaya da yazdım. Keşke herkes Leman Sam gibi tepkili ve bilinçli olsa! Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar.) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.