"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

24 Haziran 2015 Çarşamba

PALMİYE YAĞLI YERLİ ÜRÜNLER TÜM MARKETLERİMİZİ SARMIŞ!!



          Bugün A101, BİM, Şok, Migros marketlerini dolaştım. Tüm kakaolu fındık kremalarını, çikolata, bisküvi, sabun, deterjan gibi maddelerin içindekilerini okudum. En dandik markalarda bile "Palmiye yağı" denilen palm oil olduğu yazıyordu. Devlet bir an önce palmiye yağı ithalatını durdurmalıdır, bize Malezya ve Endonezya'dan bu yağ gelmemelidir. Çok ihtiyacımız varsa Ege ve Akdeniz'de canlılara zarar vermeden biz yapabiliriz hem de yeni bir tarım türü oluşur tabi İsrail izin verirse..  Neden bahsettiğimi soruyorsanız lütfen linke tıklayıp okuyun ve palmiye yağından uzak durun;
http://tawsim.blogspot.com/2015/06/ramazan-pidesi-nutella-orangutanlarin.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.