"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

30 Haziran 2015 Salı

HATALI KAMÇI KULLANIMI HAKKINDA




Yüksek Komiserler Kurulu’nun 15.04.2015 tarih ve 713/Y-4 sayılı toplantısında;

24.06.2015 tarihinden itibarenbir yıl içerisinde mevzuat hükümlerine aykırı olarak hatalı kamçı kullandığı tespit edilen ve haklarında 2 defa tribün ve eklentileri dışında yarışlarla ilgili yer ve tesislere girmekten ve sanat icra etmekten yasaklama cezası alan binicilerin, ikinci cezasının bitim tarihinden başlamak üzere, en az 1 (bir) ay süreyle tedbirli olarak Apranti Eğitim Merkezinde yapılacak program dahilinde binicilik öğretmenleri nezdinde eğitime tabi tutulmasına, eğitim bitiminde hazırlanacak raporun Yüksek Komiserler Kurulu’na gönderilmesini müteakip, bu binicilerin yarışlarda at binip binemeyeceği hususunun rapor göz önünde bulundurularak yeniden değerlendirmesine karar verilmiştir.

İlgililere ilanen duyurulur.

TJK


http://www.tjk.org/TR/YarisSever/News/Page/13568?Tarih=29.06.2015%2014:03:31

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.