"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

11 Ekim 2014 Cumartesi

KIZGIN KEDİ GARFİ


   Bir kedi düşünün ki Garfield renginde ama öyle bakışları var ki sanki az sonra levyeyle size dalacak gibi :D Hülya Özkök'ün kedisi Garfi de işte tam bu anlatılana uyuyor, çoktan internet fenomeni olmuş bile, fotoğraflarına baktıkça gülme krizine girdim, benim de sokağa terkedilmiş olarak sahiplendiğim dişi İran kedim Köpük benzer şekilde kızgın bakıyor ama içinin ne kadar yumuşak olduğunu ben bilirim, işte Garfi;

http://kelebekgaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay/87807/2368/1/kizgin-kedi-garfinin-maceralari


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.