"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

4 Ekim 2014 Cumartesi

BEYOĞLU'NDA PITBULL KÖPEK DEHŞETİ ve BEN


       
      Yer: İstiklal Caddesi, Beyoğlu
   
      Olay kişisi: Ben


                   İstiklal Caddesi'nde gece arkadaşımla yürüyorum, olay yeri Bambi ayakkabıcısının tam karşısındaki sokağın başı.. Benim boylarımda, zayıf, kara kuru bir adam (adam dediysek adam olmuyor tabi), en fazla 25-30 yaşında, elinde kocaman bir beyaz Pitbull, kayışından tutmuş bir sokak kedisini duvara dayatmış, kedi kalp krizi geçirmek üzere, adam da gülere köpeği ona daha çok yaklaştırıyor. Arkasında bir pilavcı ve yaklaşık 10 tane daha herif var, hepsi gülerek olayı izliyor, hayvan kediyi parçaladı parçalayacak derken olaya atladım; "Çeksene köpeği!" diye bağırdım yaklaşarak, yanımdaki arkadaşım ise kolumdan tutarak beni geri çekmeye başladı çünkü herifin cehaletini gördü ve köpeği bizim üzerimize salabileceğini düşündü, tabi düşünmesi normal bu adamdan o da beklenir ama herşeyi göze aldım bir kere, orada masum tekir bir sokak kedisi var ve ölebilirdi, adam bana bakıp dalga geçer gibi "Çehmiyoruum!" dedi hebüle hebüle Türkçe'siyle, sonra arkadaşım kolumdan sürükleyerek beni aşağı çekti, gerçekten saldırgan yetiştirilmiş bir köpekti, belliydi, ben de boş durmadım ve polisi adamın üzerine saldım. Pitbull, Dogo gibi köpekler iyi yetiştirilirse koyundan farkları yoktur, onları işte böyle kötü yetiştiren psikopat, sadist sahipleridir. Şimdi onun yüzünden köpeği elinden alınacak ve ömür boyu barınakta yaşayacak. Madem dışarı çıkarıyorsun bari bir ağızlık tak, ama böyle cahil bir insan bundan ne anlar, çünkü kendi cılız ve aklı sıra köpeğiyle hava atacak, kendinde olmayan gücü köpeğiyle gösterecek.. Allah herkese akıl fikir versin.. Kediyi merak ediyorsanız kurtuldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.