"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

7 Ekim 2014 Salı

ATAŞEHİR BELEDİYESİ'NDEN SOKAK HAYVANLARINA SÜPER HİZMET

     Çevre ve hayvan dostu projeleriyle ön plana çıkan Ataşehir Belediyesi, sokak hayvanları için iki yeni hizmet başlattı;      

    Zorlu kış şartlarını yaşamaya başladığımız şu günlerde, Ataşehir Belediyesi, yaralı hayvanlar için “Can Dostum Nakil Ambulansı” hizmetini başlattı. Bu hizmetle yaralı ve sakatlanmış hayvanlara acil müdahale edilecek ve tedavileri yapılacak.
     Ataşehir Belediyesi’nin sokak hayvanları için başlattığı bir diğer hizmet ise, “Kedi Evleri”. Ataşehir genelinde site ve apartmanların bahçelerindeki kırka yakın noktaya konulmaya başlanan kedi evleri sayesinde, sokak kedileri kış aylarında soğuktan korunacak. Başlatılan projeyle, her kedi evi için düzenli olarak 15 kiloluk kedi maması desteği sağlanacak.
    Ataşehir Belediye Başkanı Battal İlgezdi, “Çevre üzerinde bizler kadar hakları olan hayvanlar için başlattığımız iki yeni hizmetle onları daha çok korumaya alıyoruz. İlçemizin ihtiyaçlarını tespit edip, can dostlarımız sokak hayvanları için yeni hizmetler sunmaya devam edeceğiz. Soğuk hava koşullarının yoğunlaştığı günlerde sokak hayvanlarının mama, yem ve su ihtiyaçlarını karşılamayı sürdüreceğiz” dedi. Fotoğraflar;

img_7168.jpg 
img_0083.20131211133340.jpg 
kedi-evi-(2).20131211133445.jpg
http://www.internethaber.com/mama-dostum-ambulansi--617388h.htm
       Hiç de zor değilmiş değil mi sayın diğer belediye başkanları, istemek yeterli, ben de buradan Sarıyer Belediye Başkanı Şükrü Genç'e sesleniyorum; Kısırkaya Köpek Rehabilitasyon Merkezi'nde satılan köpeklerden haberiniz var, o yüzden iyileşen veya yeni gelen birçok yavru veya cins büyük köpek kimseye haber verilmeden yokediliyor, satılıyor, peki bu yüzden açığa alınan bu veterinerler neden hala orada?? Ve neden bu merkezin karşısına 10.000 köpeklik devasa bir yeni ölüm merkezi olan köpek barınağı yapılıyor??? Neden Büyükşehir Belediyesi'nin böyle kötü isteklerine ses çıkarılmıyor? Neden Sarıyer'de kedi evleri yok???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.