"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

29 Temmuz 2013 Pazartesi

TAWŞİ ve MILKY TATİLE GİDİYOR! :D






                  İşte yılın beklenen anı :D  Bu perşembe Allah kısmet ederse Tawşi, Milky ve ben tatile gidiyoruz. Junior Hacı ise 4 gün sonra gelecek. Bu sene daha çok fotoğraf çekeceğim, özellikle iki tavşanın tatlı tatil fotoğraflarını şimdiden gözümde canlandırabiliyorum :D Yine otobüsle 11 saat sürecek bir yolculuk yapacağız, tabi şoför basarsa bazen 6 saate de inebiliyor, şaka gibi :)  Başbakanımız sağolsun tabi ki kaçak bineceğiz. En heyecanlı kısmı da burası :) Herkesin arabası olmak zorunda değil, arabayla tatile gitmek zorunda değil, hayvanlarını terk edip tatile gitmek zorunda değil.. 
                      Teyzem ile Milky kız ilk kez tanışacak, bu yüzden ayrıca heyecanlıyım. Bu arada ücretsiz köpek isteyen olursa hazırladığım diğer blogta ve teyzemin petarkadaş adresi "Dihayko"dan köpek ilanlarına ulaşabilirsiniz. Yazlığımız tam bir kedi ve köpek barınağı modunda olduğu için istediğiniz her cins canlı mevcuttur :) Çıtır kirpileri ise lütfen istemeyin, onlar bahçemizin kıdemli ailesidir, bilhassa  dedemin ektiği organik bahçe üzümüyle besliyoruz :D



















































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.