"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

23 Temmuz 2013 Salı

MILKY VE PİKNİK






               Bugün dostum İris'le piknik yapabiliriz. Tabi İris uyanırsa :D Hem belki tavşicanlarım da bizimle gelebilir, en azından Milky :)
                Bu arada kısır yaparken çok dikkatli olun, içinde türlü türlü sebzelerimiz, türlü türlü teknolojilerimiz olduğundan çıkan maydonoz saplarını, salatalık kenarlarını, falandı filandı atmayıp köşeye ayırın, buna benim tavşicanlarım gibi sizinkiler de çok sevinecektir :) Ayrıca bir nevi çöp öğütücü gibi :D (Bknz. Taş Devri, Wilma'nın mutfaktaki çöp öğütücü minik dinozoru) Tabi abartmayın, yoksa ishal olurlar.
                Pikniğe gidersek, Milky de gelirse akşama benden foto bekleyin ;)







     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.