"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

29 Temmuz 2013 Pazartesi

TAVŞAN DÖVMELERİ




            Kimse tavşanını dövmüyor canım :D Dövme olayından oldum olası hoşlanmadım, sağlık açısından doğru bulmuyorum, yaşlanınca bir garip oluyor, kıyafetlere uymuyor, sildirmek dert falan filan.. Ama tavşan dövmeleri ilginç geldi ve sizler için araştırdım. Fikrim değişti mi? Hayır, asla dövme yaptırmam ama işte ilginç tavşan dövmeleri :)







































































İşte bu bana göre :D Şekli değil, yapılışı tabi ki :DD





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.