"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

28 Temmuz 2013 Pazar

HUNİ KAFA MİLKY




         Milky bu perşembe kısırlaştırıldığı için kendine plastik yakalık takıldı ve Milky tam bir huni kafaya döndü :D Böyle gerçekten de çok şeker ve masum duruyor, yakalığını sadece yemek yerken ve ara sıra su içsin diye çıkarıyorum. Böylece dikişlerini kıtlamıyor. Tabi üst üste uğraştığı zaman iki ön patisiyle çıkarmayı beceriyor. Maymun gibi maaşallah :))
         Bir de beni kandırma olayı var ki inanılmaz; su tasına gidip içmeye çalışıyormuş gibi yapıp bana bakıyor, ben de üzülüp hemen yakalığını çözüyorum ama bir bakıyorum meğer numaraymış, su filan içtiği yok, hoplayıp zıplayıp tüyüyor :D
         Her gece 0,2 ml. Baytril-K ile 0,5 ml. distile suyu karıştırıp iğne yapıyorum, 5 gün devam edecek. Ayrıca ağzından 2 ml. Vidoylin şurup veriyorum, bu da 3 gün sürecek (İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi'nce reçeteye yazılan ilaçlardır), ayrıca Baticon'lu pamuk ile karnına pansuman yapıyorum hafifçe, Milky kız yakında çok daha sağlıklı olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.