"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

20 Temmuz 2013 Cumartesi

NEDEN TAVŞANLAR?







Tavşanları neden çok seviyorum?

Çok şirinler, hiçbirşey yapmadan dursalar da çok komik olabiliyorlar.
Zıplamaları, popnpon kuyrukları, uzun kulakları, esnemeleri, gerinmeleri, dil çıkarmaları, iki ayak üstünde durmaları.. O kadar sevimliler ki..
Doğada her zaman av olmuşlardır. Onları hep koruyup kollamak istemişimdir. 
Kediler gibi bağımsız takılmalarına bayılıyorum, kişiliklerinden ödün vermiyorlar. 
Beraber brokoli kemirebiliyorsunuz.
Doğanın en narin canlılarından..
Her zaman hakları çiğnenmiştir. Kozmetik sanayiinde, kürk sanayiinde, mama sanayiinde.. 
Buna rağmen sesleri asla birgün bile çıkmamıştır, birgün isyan etmemişlerdir.
Onlar bizi hep karşılıksız sevmişlerdir.
Lütfen onları koruyalım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.