"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

24 Şubat 2013 Pazar

TAVŞANLAR VE MÜZİK



   











                   Tavşanlar çok hassas canlılardır. Fazla gürültüyü sevmezler. Ama özellikle size Tawşi'nin en sevdiği olaylardan birini anlatayım; chill out ve jazz dinlemeyi çok seviyor. Geceleri bazen elektronik yerine bu tarz müziklerden oluşturduğum çalma listesini açıyorum. Birden Tawşi hoop diye yanıma atlıyor ve yatağıma sereserpe uzanıyor, tek kulağını havaya kaldırıyor, sonra başını yatağa yaslıyor ve bu müzikleri dinlerken renkli rüyalara doğru yolculuk yapıyor. Artık rüyasında havuç tarlasında mı görüyor kendini bilmem ama sizin tavşanınız için de öneriyorum. Tawşi'nin çalma listesini yakında buradan size iletirim ama çoğu şarkı en altta bulunan çalma listesinde yer alıyor.  Zaten pekçok hayvan çiftliğinde özellikle inekler için klasik müzik dinletildiğini de biliyoruz, böylece strese fazla girmiyorlarmış. Yine de müziğin sesini çok açmayıni hafif olsun derim.  Bu arada belki sizin tavşanınız klasik veya etnik müzik seviyorsa işte onu bilemem. :)




2 yorum:

  1. Merhabalar tavşanım uyuyodu bir anda çığlık attı sizce neden olabilir ? korktuk kardeşimle bir şey olacak diye :( ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, tavşanınız rüya görmüş olabilir ama tavşanlar canları çok yandığında çığlık atar, dişlerini ve vücudunu iyice inceleyin derim. Ayrıca birşey ısırmış olabilir mi?

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.