"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

24 Şubat 2013 Pazar

BARINAKLARA YARDIM

















24.02.2013

              Yapılan iyilik asla söylenmez. Ama öyle bir dünyada yaşıyoruz ki insanları iyiliğe teşebbüs ettirmek için özendirirci olmak gerekiyor. Daha önce de Haliç Tavşan Adası ziyaretlerimizde beni yalnız bırakmayan hayvansever dostum İris ile beraber Migros'un köpek maması kampanyasından faydalanarak 15 kg'ı 39 TL ve 45 TL olan mamalardan 6 tane aldık, yarın sabah erkenden arabaya doldurup Sarıyer Belediyesi'nin Kısırkaya Hayvan Rehabilitasyon Merkezi'ne götüreceğiz. Yalnız Kısırkaya inanılmaz uzak bir yerde, arabası olmayan biri oraya nasıl yardım götürür anlamak çok zor. Dileğimiz bu merkezin tıpkı Fatih Yedikule Hayvan Barınağı gibi oldukça merkezi bir yere taşınması. Bu arada Tuzla Köpek Barınağı'nı ve Yedikule'yi de unutmadık. En kısa zamanda buralara çuvallarla ilkyardım malzemeleri, makarnalar, gazeteler ve bol bol sevgi gidecek. Ayrıca ordaki analı kızlı kaplumbağaları da ziyaret etmek istiyorum. Sizden de ricam şu ki, yaşadığınız semtin hayvan barınağına lütfen bir gidip bakın, herşey yolunda gidiyor mu inceleyin, küçük de olsa bir mama götürün, sevgiye muhtaç o canları sevin, aklı hala petshopta olan arkadaşınız varsa kolundan tutup barınaklara götürün, belki bir daha düşünür.




2 yorum:

  1. keşke herkes böyle düşünse. bir keresinde 3 arkadaş konuşuyorduk. arkadaşlarımdan biri köpek alacağım ama cins olacak birde petshoptan alacağım dedi. bende melez olsada fark etmez ayrıca barınaktan al daha iyi dedim. köpek alacak olan arkadaşım da işte ben cins istiyorum falan dedi. diğer arkadaşımda bana belki kendi için özel bir şey istiyodur yani çirkin olmasını yani melez olmasını istemiyordur demesin mi hemen cevabı verdim "bence siz gerçek hayvan sever değilsiniz" dedim. hiç te pişman değilim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke.. Bence birgün o arkadaşlarınla hala görüşüyorsan onlara; " Sizi sürpriz bir yere götüreceğim." de, önceden söyleme ve evinizin civarında bulunan en yakın hayvan barınağına götür. Belki orada sıcak bir yuva arayan zavallıcıkları görünce yürekleri cız eder ve yardım etmek isterler, hem belki de bakarsın oradan sahiplenirler. Ayrıca barınaklarda zaten petshoplarda satılan aynı cins köpeklerin olduğunu da arkadaşlarına söylemelisin. Zaten giderlerse göreceklerdir. Özellikle Tuzla Barınağı'nda inanılması güç derecede cins köpekler var. Pek çok siteden de bu köpekleri internetten görebilirler.

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.