"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

20 Şubat 2013 Çarşamba

BEN KİMİM?



      Ben herşeyden önce bir hayvan dostuyum, her türlü hayvanı sebepsiz severim, genelde insanlardan da çok severim. Veteriner değilim, küçükken olmayı çok isterdim ama 7. sanatı seçtim, yüksek lisans mezunuyum, yine de bir veterinere yakın bilgim var diyebilirim, evimiz her zaman çeşit çeşit yardıma muhtaç hayvanlarla dolup taşdığından küçüklükten itibaren hayvanlar hakkında bilgi edinmeye çalıştım. Bu yüzden sorularınızı cevaplarken hep çok dikkatli davranırım ve sorularınızın hayati önem taşıyanlarını iki aile dostumuz veterinerimize danışarak cevaplıyorum. Bu yüzden sizlere de hep veteriner değilim diye uyarıda bulunuyorum. Şimdiye kadar balık türleri, kuş türleri, kaplumbağa türleri, salyangoz, kertenkele, sayısız köpek, sayısız kedi besledim. Şimdi ise bir tavşan, bir İran kedisi, bir sokak kedisi ve bahçede sayısız sokak kedisi ve köpek bakıyorum. Bloğum çok kısa sürede sizlerin ilgisiyle 40.000 kişi sınırını aştı, sizlere sonsuz teşekkür ederim. Bu ilgi sırasında da bloğumun aşırı benzerlerini görmeye başladım. Bir yandan artan tavşan sevgisine seviniyorum, bir yandan da blog sahiplerine buradan "Kendi çizginizi belirleyin, yaratıcı olmak her zaman en güzelidir." diye bir mesaj vermek istiyorum. Tavşanlarla ilgili gelen her soruyu severek cevaplıyorum, ufak bir yardımım dokunuyorsa çok mutlu oluyorum, hele bir tavşanı yaşama bağlıyorsam.. Hayvanların insanlar tarafından zarara uğramadığı bir dünya istiyorum, çok mu birşey istiyorum bilmiyorum ama hergün okuduğum üzücü haberler beni bu dünyadan daha da soğutuyor ve daha çok hayvanlara bağlıyor. Hangi hayvan olursa olsun onu sevin, koruyun, siz yaratmadınız, o yüzden siz öldürmeyin.. Onlar sizi karşılıksız seviyor, insanlar gibi karşılık beklemiyor. Tawşi ile beni takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

5 yorum:

  1. Tawşi' ye eş arıyordunuz ne oldu? bulabildiniz mi?
    belki buradan bulabilirsiniz http://tavsansahiplendirme.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bu ilana bir bakın derim
    http://tavsansahiplendirme.blogspot.com/2013/02/disi-lop-yuva.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ilanı başka bir alışveriş sitesinde görmüştüm. Ben satılık aramadığım için sadece sahiplenmek istiyorum. İnşallah bulacağız bir gün, çok teşekkürler :)

      Sil
  3. bildiğim kadarıyla hiç biri satılık değil hepsi gönüllü sahiplendirme.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.