"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

24 Şubat 2013 Pazar

TAVŞANLAR VE FLORESAN LAMBA



   














         Floresan lamba bilindiği gibi az yakar, enerji açısından tasarruf sağlar, rengi de beyaz olduğundan hoş durur. Halbuki hem küçük çocuklara hem de hayvanlara oldukça zararı vardır. Küçük çocukların daha çabuk ergenlik dönemine girmesini sağlar, yani tam gelişmeden yalancı büyüme diyebiliriz. düşünün bir de birçok tavuk ve tavşan çiftliğinde hep neden beyaz floresan lamba kullanılıyor acaba? Erkenden büyüyen civcivler, tavşancıklar böylece istenilen olgunluğa hızlıca ulaşıyor. Bu nasıl bir davranış siz karar verin. Ben Tawşi'nin bulunduğu yerlerde hep sarı ışık kullanıyorum. Neden tavşanımı erkenden kızgınlık dönemine sokayım ki?








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.