"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

1 Nisan 2014 Salı

KEDİDİR KEDİ


Sosyal medyada 'Kedidir kedi' sarsıntısı




     Ben artık sadece gülüyorum onlara, bir Şabanoğlu Şaban kadar komedi unsuru var çünkü;

Enerji Bakanı Taner Yıldız, yerel seçimlerin yapıldığı 30 Mart'ta yaşanan elektrik kesintileriyle ilgili açıklama yaptı. Bakan Yıldız 'Espri yapmıyorum trafoya kedi girdi. Bu ilk kez yaşanmadı. Bunu seçime bağlamak yanlış' dedi.

Bu sözlerin ardından sosyal medyada 'kedidir kedi' patlaması yaşandı. 

İşte o kareler;

http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay/81072/2/1/26129612/sosyal-medyada-kedidir-kedi-sarsintisi

Ve "15 kedi bakıyoruz, örgütlü suça girer mi?" "41 ili aynı kedi mi dolaşmış, yoksa 41 ayrı kedi mi örgütlenmiş? " tarzı komik cümleler galerisi :)   ;

http://kelebekgaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay/81073/2368/1/26129683/taner-yildizin-aciklamalarina-unlulerden-yorum


Tawşi ve Milky der ki; Kalbinizdeki kiri, bir kediye yükleyemezsiniz..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.