"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

22 Nisan 2014 Salı

CEVAP; TAVŞANLARDA KUYRUK SORUNU


    Merhaba, öncelikle geçmiş olsun ama daha önce hiç benzer bir soru gelmemişti maalesef. Çok araştırdım ama bulamadım, yarın da yurtdışı kaynakları araştırmayı düşünüyorum iyice. Yine de kediler üzerinden gittim, kedilerde kuyruk daha önemli olduğundan ani bir sorunda felç bile yaşanıyor malum, size kedilerle ilgili bir yazı buldum, buradan yola çıkılabilir diye.. Yine de vakit kaybetmeden İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi veya İzmir'deki Özvet Veteriner Kliniği'nde Tolgay Aytar'a telefon ederek  bunu sorabilirsiniz, önemli birşey olmasından çok korktum çünkü, bence acilen arayın çünkü ağrısı da varmış, işte o yazı; 

http://bengisutuna.blogcu.com/kedilerin-kuyruk-problemleri/4220704


İdrar yolu, anal kese ve böbrek sorunlarına takıldım ben özellikle ama kuyruğuna röntgen çekilebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.