"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

1 Nisan 2014 Salı

BEBEK PARKI EV ARAYAN TÜYLÜŞLER ; TÜYLÜ VE WOLFMAN



BEBEK PARKI TÜYLÜŞLERİ ;  TÜYLÜ  VE  WOLFMAN














Tüylü                  

                                                                                                                                        
        Dün Bebek Parkı'nda birçok muhteşem köpeğe rastladım, belediyece aşılanıp parka yeni bırakılmışlar, çok uysallar ve sahiplerince yeni terkedildikleri belli, sudan çıkmış balık gibi etrafa bakıyorlar, çok şaşkınlar, kimbilir kimler terketti :(  Öncelikle Tüylü takma adını verdiğim ile başlayayım; inanılmaz asil ve dostcanlısı bir köpek, o kadar iyi beslenmiş ki, çok tombiş, terkedildiği için çok üzgün, herkese beni eve götürün diye bir olta atıyor, peşlerine takılıyor ama kimsenin umrunda değil, arabam olsa bu iki çocuğu da bahçeme getirecektim ama otobüsle mümkün değildi. Tüylüş'ün upuzun ve tertemiz tüyleri var, yemek yemeyi çok seviyor, ne zaman görsem birşeyler tıkınıyordu. İnanılmaz korkusuz, yanında kendisine saldıran başka büyük bir köpeğe kısaca  "Woof!" deyip geçti, dev cüsseli ve özgüvenli  :)  Yüzü o kadar tatlı ki sarılmaya doyamadım, yüzünde burun bölgesi çok tatlı bir renge sahip, böyle bir köpek hayatımda görmedim, keşke imkanım olabilseydi de yuva açabilseydim ona ama bu barınak halimle imkansız, bu arada gelmiş geçmiş poz vermeyi en seven köpek diyebilirim, böyle zeki birşey yok, beni eve götür diye inanılmaz şeyler yaptı, sizden isteğim şu; bu harika köpek Bebek Parkı ve parkın sahilinde iskele çevresi, Mc donalds çevresi dolaşıyor, çimenlerde uyuyor. Lütfen arabanızla, kayışlı tasmanızla gidin ve onu veya diğer dostu Wolfman'i sahiplenin ve bir sevaba girin. Aklım şu an onlarda, onların denek hayvan olmasını istemiyorum, lütfen bu koca peluşa evinizde, bahçenizde yer açın, en yakın dostunuz, ailenizin ferdi olacak, çok ama çok zeki, inanamayacaksınız. Sıra Wolfman'de;



 Wolfman

        Wolfman takma adını verdiğim de Tüylü gibi çok tatlı, uzun tüylü, inanılmaz bir Alman kurdu, kuyruğu İran kedisi gibi muhteşem :)  Wolfman de inanılmaz asil ve dostcanlısı bir köpek, o da o kadar iyi beslenmiş ki, tüylü gibi çok tombiş ve o da terkedildiği için çok üzgün, arabam olsa bu iki çocuğu da bahçeme getirecektim ama otobüsle mümkün değildi. Tüyleri tertemiz. İkeşke imkanım olabilseydi de yuva açabilseydim ikisine de ama bu barınak halimle imkansız, sizden isteğim şu; bu harika köpek de Bebek Parkı ve parkın sahilinde iskele çevresi, Bebek Mc donalds, Bebek Taksi ve otobüs durağı çevresi dolaşıyor, çimenlerde uyuyor. Lütfen arabanızla, kayışlı tasmanızla gidin ve onu veya diğer dostu Tüylü'yü, büyük bir gönlünüz varsa da ikisini birden sahiplenin ve bir sevaba girin, aklım şu an onlarda, onların denek hayvan olmalarını istemiyorum, lütfen bu koca çocuğa evinizde veya bahçenizde yer açın, o çok ama çok uslu, uyumayı, gençlerle oynamayı çok seviyor, çok sosyal, kesin en yakın dostunuz, ailenizin ferdi olacak, o da çok zeki, lütfen sokakta ölüp gitmesin bu çocuklar :(  


        Haydi Beşiktaş ilçesi, uyuma! Bu çocuklara eminim aranızda bir yuva olacak vardır, Etiler, Ulus uyumayın! Bir kere de şu parka bu çocuklar için gelin, eminim evlerinizin bahçesinde bile olsa Tüylü ve Wolfman'e bir yer vardır. Unutmayın ne kadar keyif yapıyor gibi gözükseler de onlar birer bekçi ve koruma köpeği, sizleri ve tüm ailenizi koruyacaklardır. İşte diğer fotoğrafları;










http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-bebek-parki-tuylusleri-istanbul

http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-bebek-parki-tuylusleri-istanbul-2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.