"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

11 Ağustos 2014 Pazartesi

YİNE BİR BALKON DAHA




Duyarlı bir vatandaş olarak gidip oyumu kullandım. Demin de malum klasik balkon konuşmasına tanık oldum. Bir cumhurbaşkanı;

1) Siyasi partiden gelmemelidir,
2) Seçimi kazandıysan kendi partisinin balkonunda konuşma yapmamalıdır,
3) Biz Türkiyeli değil Türk'üz,
4) Milletinin karşısına kıraathaneden gelmiş gibi çıkamazsın, Kırgızistan Cumhurbaşkanı bile kravatını takıp şık gelmiş seni yağlamak için balkonuna,
5) Siyaset kirli bir oyundur ama sağa sola sataşılıp siyaset yapılamaz,
6) Cumhurbaşkanı olabilirsin ama Atatürk olamazsın çünkü o balkonda değil,  kalbimizde..  Üst fotoğraftaki modernlik ve asilliğe bakın sadece..

Ayrıca duygularımı şu muhteşem kısa videoyla vurgulamak istiyorum, yapanın eline sağlık;

http://www.youtube.com/watch?v=q9fxn_YNGsM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.