"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

31 Ağustos 2014 Pazar

KİM TEMİZLENMELİ ACABA??







"Tahkim Kurulu, Melo'yu kastederek 'Bazı sokak köpekleri temizlensin' diyen Volkan Demirel'e verilen 3 maçlık cezayı onadı.

Süper Kupa maçı sonrasında Galatasaraylı Melo’yu kastederek, “Belediye sokak köpeklerini zehirlesin, yoksa bu iş bana kalacak” diyen Fenerbahçe kalecisi Volkan Demirel’e verilen 3 resmi maçtan men cezası Tahkim Kurulu tarafından onayladı. Tecrübeli kaleci, sarı lacivertli takımın Karabükspor, Trabzonspor ve Gaziantepspor maçlarında forma giyemeyecek.
Bu durumda Fenerbahçe kalesini Mert Günok’un koruması bekleniyor."
Bana kalsa bu şahıs hem FB'den, hem de milli takımdan kovulmalıydı..
Kendisi futbol tarihine yüz karası, hayvan düşmanı olarak geçti, tebrik ediyoruz.
http://www.hurriyet.com.tr/spor/futbol/27108868.asp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.