"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

15 Ağustos 2014 Cuma

HOŞÇAKALIN..

Tawşi and Milky dead..


        Tawşi'nin ağzında bildiğiniz üzere bir süre önce  tümör vardı, sonra tedavi olmuş ve atlatmıştık. Bu sefer ise aynı sorundan dün Milky aniden öldü. Tawşi ise bir gün sonra bu acıya dayanamayarak öldü, şu an şoktayım, salya sümük size bunları yazıyorum. İkisi de melek oldu, çok acı, odaları bomboş kaldı... Şimdiye kadar sokaktan kurtardığım kedilerimden bazıları çeşitli hastalıklardan öldü ama tavşan acısı da çok kötü.. Hayatıma 2 yıl boyunca renk katan uzun kulaklarımı çok özleyeceğim. Kedilerimle baş başa kaldık, kırtlaklar bizi bırakıp gittiler.. Rüyalarımda hep öldüklerini görüyordum ama çıkmasın diye hep başka şeylere yoruyordum. Ama benim lanet ölüm rüyalarım hep günü gününe çıkar, anneannem, dedem, kedilerim, tavşanlarım..

       İki yıl önce Tawşi'yi Belgrad Ormanı'nda çöp torbasıyla atılı şekilde kurtarmış, bir yıl sonra da Petarkadaş'tan sevgilisi Milky'yi bulmuştuk. Milky de ayağı kırık halde veterinere terkedilmişti. Benim can dostlarımdılar, çok erken gittiler. Tawşi bana kızınca demir topunu bilgisayara ve cama fırlatırdı, keşke yine olsa da gelip bilgisayarımın ekranını kırsa, Milky de kablosunu kemirse.. Şu an toprağın altındalar...

      Tüylü dostlarınıza iyi bakın, petshoplardan ve internetten parayla asla hayvan almayın, ilk önce sokaklardan ve barınaklardan kurtarın, Petarkadaş gibi sitelerden de ücretsiz bir dost bulabilirsiniz. Kürk ve kürklü hiçbirşey kullanmayın, Angora tüylü şapka, kazaklardan uzak durun, hayvanlara eziyet edenleri hemen uyarın ve şikayet edin, hayvan hakları eylemlerine katılın, sirklere ve yunus parklarına gitmeyin, sokak hayvanlarının deneylerde kullanılmasına karşı çıkın. Çocuklarınıza, dostlarınıza hep hayvan sevgisi aşılayın. Onlarsız ne bir dünya ne de bir blog olur..

     Unutmayın; tavşanlar su içer, inek-koyun sütü içmez, abur cubur yemez, yıkanmaz, 5-6 aydan önce sebze-meyve verilmez, önlerinde 24 saat kuru ot, saman, kemirmeleri için de boyasız çivisiz ahşap sebze-meyve kasaları olmalıdır, kedi ve köpeklerle 1 dakika bile asla aynı yerde tutulmaz, kafeste beslenmez, penisilin iğnesi yapılmaz, bir çiftseler erkek olan veterinerlik fakültesinde kısırlaştırılmalıdır...

   Şimdiye kadar hergün sorularınızı cevaplamaya çalıştım, sizler sayesinde çok güzel vakitler geçirdim, sizlere, takip edenlere, hatta arada kızanlara bile herşey için teşekkür ederim. Tavşanlarımı kaybedersem bloğa devam edemeyeceğimi söylemiştim. Bakıyorum ama ne yatağın altından çıkıyorlar ne de etrafta zıplıyorlar.. Lütfen beni anlayın.. Hoşçakalın..

                                                Tawşi & Milky

                                                                                   





6 yorum:

  1. geçmiş olsun diycem tawşi ama .. nasıl geçmiş olsun ki . benimde hayvanım olmustu . yeni bir tanesini alıncaya kadar acısı öyle ağır geliyorki . yenisini alınca unutmuyorsunuz ama biraz olsun hafifliyor. en azından yanında kedilerin var umarım onların basına birsey gelmez. Bloglan butun ılgını kesiceğine emin misin ?birseyler paylasmasan bile ayda 1 kere falan girmezmisin yani ? seni özliycez milky ve tawsi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, aynen öyle ama çok zor.. İnşallah, şimdilik sağlamlar.. Şu an bloğu açınca bile çok üzülüyorum, ne yapacağımı bilemedim ama onlarsız bir tavşan bloğu olmaz. Sağolun..

      Sil
    2. isterseniz genede bence kediler hakkında bir blog yapabilirsiniz. umarım tawsi ve milky gibi baska diğer sanslı tavsanlarda sizin gibi dostlar bulurlar.

      Sil
    3. Ben insanlar besledikleri tavşanlar hakkında çok bilgisiz, su içtiğini bile bilmiyorlar ve sokak hayvanlarına gereken özeni göstermiyorlar diye bu bloğu açmıştım. Ama bir sokak hayvanları bloğu olabilir, oradan sokak hayvanlarına sahip bulabilirim. Hem destek oldunuz hem de fikir için çok teşekkürler.

      Sil
  2. Bir tavsan sever olarak okurken goz yaslarimi tutamadim. Dayanilacak gibi bir aci degil ama basiniz sagolsun. Dediginiz gibi melek olmustur simdi onlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Evet onlar yeryüzünün ponpon kuyruklu melekleriydi şimdi kanatlı melek oldular.. .s Neyse ki birgün inşallah kavuşacağız.

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.