"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

26 Ağustos 2014 Salı

VOLKAN DEMİREL VE SOKAK KÖPEKLERİNİ ÖLDÜRTMESİ



        Üzüntü içinde olduğumu biliyorsunuz, tavşanlarla ilgili yazılar yazmayı da bırakmıştım. Akşam biraz kafa dağıtmak için GS-FB Süper Kupa finalini izledim, sonra da Hürriyet.com'da FB ve milli takım kalecisi Volkan Demirel'in inanılmaz iğrenç canlı yayın ropörtajını okuyup izledim, beynime kan sıçradı, yerimde duramadım, koyu bir GS'li olarak maç boyunca yanımdaki arkadaşıma kupanın FB'nin hakkı olduğunu söyleyip durdum, ta ki GS'li Melo'nun penaltıyı kaçırması sonrası FB kalecisi Volkan Demirel'in Melo'nun üzerine atlamasına kadar. Hakemi de tebrik ediyorum, Volkan'a kırmızı kart göstermeliydi, nasıl ve neden, ya da kimlerden korktu.. Hadi onu da geçtim, Volkan'ın şu sözlerini bir hayvansever olarak lütfen dinleyin, hatta evinde köpek besleyenler iyice sesi açıp dinlesin;

"Belediye gereksiz sokak köpeklerini zehirlesin, yoksa bu iş bana kalacak." 

http://www.hurriyet.com.tr/spor/futbol/27075823.asp


        Sen yılların futbolcusu, FB ve milli takım kalecisi koskoca Volkan Demirel, sen nasıl bir insansın! Bu sözleri Melo'ya söylüyorsun ama biz senin sözlerinden ne çıkarıyoruz;

1) Sokak köpekleri gereksiz yaratıklardır, onları Allah yaratmamıştır, yaşamaya hakları yoktur, sokak köpekleri senin evindekiler gibi cins değildirler ve öldürülmelidirler.

2) Parası olanlar, ünlü olanlar, kendi dışında gereksiz bulduğu her canlıyı öldürtebilir.

3) Padişah ve babası fıkrasındaki gibi; Zengin ve ünlü bir kaleci olmuşsun ama adam olamamışsın..

4) Ceza almalısın, milli takım ve Fenerbahçe'den kovulmalısın, sokak köpeklerinden özür dilemelisin. Belki de sokak köpekleri gereksiz ve cahil insanlardan nefret ediyordur ama onlar nefret etseler bile öldürtmeyi düşünmezlerdi, kaldı ki iyi insanlardan da asla nefret etmezler.

Yazık..

Sayende gece gece beynime kan sıçradı ve bu sefer bloğumda sadece sokak hayvanlarına yer ayırarak geri dönmeye karar verdim. Neye niyet, neye kısmet..

Başta çocuklara kötü örnek olan bu adamı BİMER'e, RTÜK'e, HAYTAP'a şikayet ettim, durmayın ve siz de edin, FB TV de ceza alsın ki her önüne gelene mikrofon uzatılmayacağını anlasın.

Şikayetler için;

http://www.rtuk.org.tr/#

http://www.bimer.gov.tr/Forms/pgApplication.aspx

bilgi@haytap.org






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.