"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

7 Haziran 2014 Cumartesi

MİNİ LOP TAVŞAN


     Son zamanlarda herkes bana mini lop tavşan almak istediğini yazmış. Ülkemizde mini lop tavşan yoktur, böyle diyen petshop satıcıları ve tavşan çiftliği sahiplerine lütfen itibar etmeyin. Onlar sadece 3 aylık bir tavşan yerine 25 günlük zavallı, annesinden süt içmeye muhtaç tavşanları alıp milleti yanıltan kişilerdir. Aşağıya mini lop tavşanların özelliklerini içeren iki fotoğraf koydum. Göreceğiniz gibi, mini loplar, normal loplardan sadece 1-2 cm daha kısadır o kadar, diğer özellikleri hemen hemen aynıdır. Kaldı ki tavşan sahiplenmek isteyen bir kişi, parayla tavşan almamalı, yardıma muhtaç, ücretsiz bir tavşana yuva açmalıdır.  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.