"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

14 Haziran 2014 Cumartesi

GÜNÜN TAVŞANLARI'M :)



Tawşi & Milky


         Günün tavşanları benim minik dostlarım Tawşi ve Milky oldu, çünkü bugünün benim için özel bir anlamı var, bugün benim doğum günüm, o yüzden de bugünü kuzucuklarıma ayırmak istedim. İkisinin de keyfi oldukça yerinde, zaten biliyorsunuz her zaman iki tavşanı savunurum (tabi ikisi de kısırlaştırılmış olmalı). Çünkü kimse yalnız yaşlanmak istemez. Hele tavşan gibi aşırı sosyal, doğada koloniler halinde yaşayan bir varlık. Bugün kendim için Şişli Cevahir AVM'ye gidip dün internette Watsons'ta gördüğüm Miffy Tavşan'ın orijinal kartvizitliklerinden kendime ve anneme doğumgünü hediyeleri olarak aldım. Heryer Miffy idi (Baskül, mücevher kutusu, mendil, yara bandı, banyo süngeri, tüy toplayıcı, şemsiye..), çok mutlu oldum. Sadece 4 tane kartvizitlik kaldı haberiniz olsun. Asıl güzel haber ise artık Cevahir'de yediğiniz yemeklerden kalanlar sokak hayvanlarına gönderiliyormuş. Temizlikçilere sorup onaylattım, heryerde köpekli karton afişler var çok hoşuma gitti ama yarın müdürlüğü arayıp konuyu iyice didikleyeceğim, çünkü bir temizlik görevlisi kadın yemek artıklarını pek ayrı koymuyor gibiydi. Umarım yakında tüm AVM'ler yapar, tüm AVM'lere mail atmayı düşünüyorum. Yarın ise yorumlarınıza gece cevap verebilirim. En azından sadece bir günlüğüne kötü bir hayvan haberi almadan eğlenmek istiyorum. :)   Kartvizitlik için ;

http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-xfa1/t1.0-0/c0.199.960.562/s480x480/1920397_729619773736851_1633341674_n.png

http://www.watsons.com.tr/minik-tavsan-miffynin-urunleri-watsonsta.aspx?pageID=197&nID=173



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.