"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

15 Haziran 2014 Pazar

HAYVANSEVER DEĞİLMİŞİM




              Burası bir tavşan bloğudur, tavşanlar dışında diğer tüm hayvanlarla ilgili şeyler de bulabilirsiniz,  özellikle sokak hayvanlarına dair pekçok şey vardır. Hakları çiğnenen tüm hayvanlar için bu blog emirlerine amadedir. Bu blogta petshop hayvan satışlarına karşıdır, sizlerin petshoplardan hayvan satın almamanız için elimden geleni yapmaktayım ama devlet desteklemezse bir yere kadar. Bu blog çaresiz sokak hayvanlarına yuva bulmada aracıdır. Annesi köpeklerce öldürülmüş bir kedi yavrusundan, parka terkedilmiş eğitimli bir Labrador'a kadar tüm hayvanların sesi oldum. Eğer hayvanların hakkı çiğneniyorsa hemen Taksim'e koşar eylemimi yaparım. Millet internette oyun oynar, dizi izler, eğlenir, ben gün boyu tavşan araştırmaları yaparım, işim mi bu hayır, gider popcorn tarzı gülmeniz için bir film senaryosu yazarım ya da çekerim, para peşinde koşarım. Ama ben bu
konularla ilgilenmezsem eksik hissederim, bir şekilde hayvanlara yardım etmem gerekli. Onları bizler korumazsak kim koruyacak? İleride torunlarınıza beton yığınları, rezidanslar, gökdelenler mi bırakacaksınız, ağaçlarla süslü parklar, mutlu hayvanların olduğu bir çevre mi? Ve elbette arada siyasi yorumlarım da olacak çünkü siyasi olaylar yaşanırken hayvanlar ölüyor veya hayvanların hakları çiğneniyor. Hangi parti olursa olsun kim hayvanlarla ters düşerse bu blogtan kızıyorum. Ben kimin hangi partiyi tuttuğuna bakmam, hayvanlara, doğaya ve insanlara nasıl davrandığına bakarım. Bazı kişiler bana  siyasi görüşlerine ters düştüğüm için "Hayvansever değilsiniz" diyor, kendi fikirlerime bile saygı göstermeden.. Neyim ben o zaman, 5199 Ölüm Yasası'nı mı çıkarmaya çalıştım? Sokak hayvanlarını denek olarak kullandırtmaya mı çalıştım? Belediye başkanı olup yunuslu foklu su parkı mı açtım? Kim gerçek hayvansever bence birkez daha düşünün, ama ben yine de fikirlerinize saygılıyım, sadece sınırları aştığınızda yorumlarınızı silerim. Burası benim bloğum ve herşeyden önce saygı gelir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.