"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

22 Mart 2013 Cuma

MILKY VETERİNER'DE



     Milky kız, pazartesiden beri veterinere gidip geliyor, önceki terk edildiği veterinerde mikrop kapmış ve tüm vücuduna uzun süredir yayılmış, tüylerinin karışıklığı, göz akıntısı, çok yemek yemesi, arada ishal olması hep bundan dolayı imiş. 5 gün boyunca iğne yapıldı, hafif ishali kontrol altına aldık, bu arada da Tawşi'den biraz uzak tutmaya çalışıyoruz. Tedavi boyunca hiç yeşillik, sebze vermedim. çok çok az palet yem, karışık tahıl ve bolca saman, su verdik.  Şimdi canlandı, haftaya tekrar kontrole gidecek ama dışkı sorunu tekrar yaşarsa veterineri bunun bağırsak tüberkülozu ve benzeri birşey olabileceğini, bunun da ciddi olduğunu söyledi, umarım öyle birşey olmaz. Bu sırada asla lahana vermeyin dedi, normale dönünce de lahana vermeyin dedi, lahana durduk yere de ishal yapıyormuş. Ben haftada 1-2 kez az lahana veriyordum fazlası guatr yapar diye ama artık pek vermem, dolu yeşillik var zaten ülkemide.. Şu an durumu iyi gözüküyor ama asıl sonuç haftaya çıkacak. Bu arada eskisi kadar çok su içmiyor, yani günde 1,5 litreye yakın içerdi, çok şükür o da düzeldi.
       Milky toplu ulaşımda seyahate çok alıştı hergün gide gele.. Arada çantasından kafasını çıkarıp camdan trafiği bile izliyor. Gezmeyi çok seviyor, taşıma çantasını açınca hemen içine girip bekliyor, veterinerde de çok yakan bir iğne olmasına rağmen hiç kıpırdamadan bekliyor, gerçekten çok uslu bir kız, umarım çabucak iyileşir. 

2 yorum:

  1. Milky' nin son durumu nedir? İyidir umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Milky iyileşti, şu an durumu çok iyi, sağol :)

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.