"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

3 Mart 2013 Pazar

MUHTEŞEM BİR EYLEMDİ :)

YAŞAMA HAKKI VE 5199'A HAYIR EYLEMİ, İSTANBUL


       Deprem düdüğümü, deprem ikaz çanımı alıp koşarak Beyoğlu'na gittim hasta olsam da.. Ben gittikten kısa bir süre sonra eylem başladı. İnanılmaz bir kalabalıktı, bu kadar kişinin tekrar bu ölüm yasası için bir araya gelmeyeceğinden şüphe duyuyor ve üzülüyordum ama sanki kıyamet kopmuş da mahşerde toplanmış gibi muazzam bir kalabalık vardı, nasıl duygulandım anlatamam, bir ara düdüğe üflerken neredeyse ağlayacaktım. Bu arada benim düdük biraz fazla kuvvetli olduğu için 10 düdük sesi veriyordu, önümdekilerin kaçışmasını anlıyordum, geçici sağırlık için kusura bakmayın ama patilerimiz için değmez mi? :)
         İstanbul'daki tüm hayvan hakları savunma örgütleri, internet siteleri, ilçelerin örgütleri, çevre illerin baroları, veterinerlikler, çok uzak şehirlerdeki örgütler, yaşlısı bebeği, açığı kapalısı, küçük terrieri, pitbullu, ünlüsü ünsüzü, çakma Bülent Ersoy'u.. Kısacası herkes oradaydı.. Köpeğini kapan gelmişti. Düdükler ötüyor, trompetler çalıyor, megafonlardan bağırılıyor, vuvuzelalar ötüyor, köpekler uluyordu. Şaşkın Beyoğlu ahalisi de teraslardan bizi izliyor, alkışlıyorlardı. Yaklaşık 500 fotoğraf çektim. Bloğu yavaşlatsa da birçoğunu sizlerle paylaşmak istiyorum çünkü bunca emek sadece dostlarımız için, bizi anlamayan, kendini Allah sananlar için..
























































































































































Ve işte muhteşem bir eylemin sonu.. Emeği geçen herkese kendi adıma teşekkür eder, yüreğinize, düdüğünüze sağlık derim. Umarım bu yasadan da bir an evvel tüylü dostlarımızı kurtarırız.









Bu da eylül ayı protestosunun muhteşem bir videosu;
http://www.demokrathaber.net/5199-sayili-yasadaki-degisiklige-karsi-hayvanseverlerin-yuruyusu-video,54.html























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.