"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

13 Mart 2013 Çarşamba

TAWŞİ'NİN DOĞUMGÜNÜ :D






            Bugün Tawşi'nin doğumgünü, yani eve gelişinin 2. senesi, o yüzden şu anda evde hummalı bir çalışma var, Tawşi'ye sebzeli pasta yapıyoruz, Milky de etrafı süslememe yardım mı ediyor, daha mı çok dağıtıyor bilemiyorum ama kısacası şu an çok eğleniyoruz :D




Tawşi çok centilmen bir lop.. Her zaman önceliği kız arkadaşına veriyor, çoook tatlılar :D

5 yorum:

  1. iyiki doğdun Tawşi :) nice yıllara. Mılky' de tam yetişti Tawşi' nin doğumgününe. Birlikte kutlayacaklar :D

    YanıtlaSil
  2. İYİKİ DOĞDUN TAVŞİ MUTLU SESNELER :))

    YanıtlaSil
  3. İyiki doğdun Tawşi :D

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.