"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

7 Haziran 2013 Cuma

GEZİ PARKI VE 5199





       Bu yasayı (5199 Ölüm Yasası) çıkaranlar önce hayvanları öldürür, sonra da insanları demiştim, umarım 10 günü aşan şiddet olaylarında polisin aldığı emirle halka nasıl zulmettiğini görmüşsünüzdür. Umarım Gezi Parkı kurtulur ve ardından da tekrar tüylü dostlarımız için iyi bir eylem daha yaparız, yoksa onlar için çok kötü olacak. Ya da tüylü dostlarımız 10 ay daha sabretsinler..



         Ayrıca polis bu yavrucağa neden su sıkar onu da öğrenmek istiyorum!








Bu da benim Gezi Parkı direnişine katkım :)

http://www.youtube.com/channel/UC__cHXtkT2crRdfGj1xTz_A

        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.